16 Ağustos 2012 Perşembe

Sancaktepe Vaillant Servisi

tartışma biraz daha hararetlendikçe ne gariptir ki yazarlığımın bu ilk günlerinde kanzuk a yöneltilen yoğun eleştrilerin hemen hemen hepsini yüzüne karşı söyleyebilmek gibi bir fırsatım oldu. hani siyah bant meselesini falan hepsini bir bir yüzüne vurdum rahat olun. bu açıdan kendimi ayrıca şanslı adlediyorum. lafı fazla uzatmadan bağlayayım. o dönem uçurulmuş olmamın sanıyorum tek nedeni de kanzuk la yaptığım bu mualif konuşmaydı. çünkü ben zaten kronik mualiftim ve şirketler mualifleri asla sevmezdi. kanzuk un kartıma bakıp nickimi ezberlemesiyle tam olarak hatırlayamıyorum ama geçmişte yaptığı hatalar diye sikko bir bahaneyle uçuruluşumun arasından fazlaca zaman geçmedi. Sancaktepe Vaillant Servisi not: o dönem sözlük yazarlarıyla iletişim kurup bir kaç tanesinin mail adreslerini almamış olmamın pişmanlığını fazlaca yaşamıştım. şimdi bir kaç arkadaş bana mail adreslerini ulaştırırsa kendimi daha rahat hissedeceğim algısı da bence ekşi nin ayıbı. yazarlığına kıymet verdiğimden değil ha maksat diyeceklerimiz içimizde kalmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder